Saturday, October 23, 2010

tanggal 10 january 2010 aku telah mendapat tawaran untuk melanjutkan pengajian ke tingkatan 6 di sek men teknik brush,disebabkan tidak suka duduk asrama aku telah membuat keputusan untuk berpindah ke sekolah menengah king edward vii,antara sebab sebab aku tk suka dok kt asama ialah,masa dipegang oleh warden,takda kebebasan,kena prap tiap tiap hari......nk tngok race motor tk bleh......hobi aku tngok race mtor,,,,,tp aku tk race,harap faham erk..................setelah memasuki alam persekolahan form6, baru aku tahu bertapa banyaknya peluang yg boleh aku ceburi untuk berjaya.........ada rakan aku kata masuk poli lagi bagus,buat diploma dulu lagi bagus,tp aku tetap berkeras untuk memasuki form6,aku ada dua orang rakan  yg bernamaazaliah,fatimah& fahanis banyak mebantu aku dan sahabat seperjuangan aku iaitu saudara izat hanif dalam menghadapi kesukaran tentang pembelajaran di sek,aku ingin mengucapkan terima kasih kepada hangpa bertiga  kerana banyak membantu aku,walau apa pun aku akan usahakan yg terbaik bagi mendapatkan keputusan yg cemerlang ......berikut suasana kelas  seta rakan rakan aku.........,    


smk king edward vii
(magnie nominis umbra)









syafiq aizad and saudara azaliah
















sara ,wana,hani,syaza







kt mana diorang ni tangkap gmbr aku pun tk tau,
aku thk habis lagi ronda sek tu.........
















no coment,hahahahahaha


wan merangkap sebagai ketua kelas 6plsv......

seorang brader kita ni dh pindah pi uitm.......


lake garden yang indah permai







muzium taiping
fatehah,fahanis.aza
fatimah










anak sapa la ni.........aku pun tk tau......stokin pun tk pakai.........


banyak rakan baru dan pengalaman aku dapat di sek menengah king edward vii,,walau apa pun aku sangat seronok kerana peperiksaan akhir thn dah selesai.......setelah selama seminggu aku menderita mengerah otak untuk menghafal sejarah,akhirnya berjaya juga aku hadapi........

                                                                                                                          by sangrajawali

1 comment:

  1. wah,,,bagus sgt menarik...(~_~)
    apa2 pown we all sedia membantu na,,,,
    peluang untk berjaya sentiasa terbuka...tau...
    nwy, thanks coz put our names there....
    hehehehehe

    ReplyDelete