Monday, February 21, 2011

kembalinya semula aku selepas beberapa bulan

Atas dasar kesibukan dan kesuntukan masa aku tk smpt nk update blog aku,dengan adanya masa yg terluang ini ,aku gunakannya untuk update bog aku,,,semua member member bising kata aku lama tk update blog,,,sibuk dngn sekolah lagi,tusyen lagi,gym lagi,,,,,walau apa pun aku tetap buat yg terbaik untuk kwan kwan aku,,,,,



Pada cuti raya cina yg lpas aku sekeluarga pergi ke mersing,,,johor,sekadar untuk berjalan jalan,setelah sekian lama terlekat kt rumah tk pergi ke mana mana,3hari 2 malam di sana sudah memadai,setelah hampir 8 thn meninggalkan Mering,bnyak perubahan yg berlaku,yg paling ketara kt bandar mersing,mcm mcm pebanggunan berlaku,,,,,memang enjoy pergi sana,melihat ketenangan air laut di air papan,ianya dapat menenangkan jiwa aku drpd masalah yg aku hadapi,,,,,,,rasa mcm nk pg lagi kalau di izinkan pada masa akan datang,,,,,,good by MERSING Johor,,,,,

mencari ketenangan








mersing dalam kenangan









abang aku tngah kepenatan stelah
memandu sejauh hmpi 400 kilometer
sehala


                                                          lapang pemandangan,








pantai air papan







                                               gaya mcm kt bali,,,,,pdahal kt johor je,hahaha













thanks atas segalanya,











                                                                   teluk buih


                                                              sedap dowh nasi dagang,,,,



endau rompin





namanya tenang setenang tmpatnya,,,,teluk buih,,,,,,,,,





akhirnya smpai juga ke sana setelah meninggalkannya selama 8 thn,
memang seronok,mesing dulu bkn lagi mersing sekaang,,,,,,,
ada rezeki ,kan ku pergi lagi,,,,,

No comments:

Post a Comment