Saturday, November 20, 2010

Setelah Menamatkn Separuh Penggal Di Smk King Edward vii


Rasanya memang seronok tak terhingga drpd aku mndpt twaran untuk 
memasuki ke ting 6 di sek men king edward ini hinggalah ke penghujung
 bulan 11,setelah penggal perskolahan tamat pada 19/11/2010,rasa teringat je kt kekawan,dengan adanya kekawan,ianya dapat mebantu aku dan
menceriakan aku sepanjang berada di sek,,,,,ada kalanya bosan juga duduk
 dirumah,dengan usaha yg telah aku lakukan selama berada di form6
,aku rasa memang berbaloi bedasarkan kptsan akhir thn yg aku peroleh,,,,
maka tidak sia sia lah usaha yg telah aku lakukan selama ini,,,,
terima kasih juga kpd ibu bapa aku yg bnyak memberi dorongan,
guru guru yg banyak memberi membimbingan serta rakan seprjuangan
yg banyak mebantu aku,,,,tidak dilupakan kpd mereka inilah yg bnyK mebantu aku
sepnjang aku berada di form6 iaitu,saudara azaliah,fatimah,fahanis,
dengan ada nya bantuan korang,
yg telah memberi semangat kpd aku untuk trus belajar

,KESEMPATAN INI JUGA AKU INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT BERCUTI DAN SELAMAT BEREHAT,MUDAH MUDAHAN CUTI KITA INI DIPEROLEH RAHMAT DAN KEBERKATAN........

No comments:

Post a Comment